Saturday, September 29, 2012

Pasta suitsukana, ananassi ja päikesekuivatatud tomatitega

Üle uskumatult pika aja satun siia ka. Terve mu viimane kuu on olnud sisustatud väga tiheda graafikuga: töö, kool, töö, töö, kool, töö... Mu parimateks sõpradeks on saanud raamatud: kulinaaria, toitlustamine, suurköögid... Nende seltsis veedangi enamuse oma vabast ajast.

Mu elu keskseks punktiks on kuidagi märkamatult saanud KÖÖK! Tööl siiberdan vahetpidamata köögis, kodus teen süüa köögis, alates oktoobrist võib mind ka kooli õppeköögis näha. Ma isegi õpin köögis! Magada ma siiani pole seal veel jõudnud, aga küll sellega ka varsti ühele poole saan :D

Vaba aeg on nii väärtulik ja defitsiitne, et ma pole jõudnud isegi oma uut Kullakest (Nikkor AF-S 50mm F1.8 G) korralikult tundma õppida. See on ikka nii mõnusalt valgusküllane, et sobib ideaalselt toidupiltide tegemiseks ka kehvemates valgusoludes. Varsti ongi ju tulekul see pikk ja pime talv, kus valget aega on niivõrd vähe. Väärt ost, väärt ost :)

Retsept iseenesest sobib ka praegusesse perioodi, kus tuleb oma keha ka pimedaks ja külmaks talveajaks ette valmistada - rammususest siin puudust pole, aga vahel ongi just nii hea :)

500g pennesid
5 dl koort (rõõska koort, köögikoort vms)
100 g sulatatud juustu
6- 7 päikesekuivatatud tomatit päevalilleõlis
300 g puhastatud suitsukana
1 väike konserv ananassitükke
30 g riivitud parmesani
soola
värskelt jahvatatud pipart

Tükelda suitsukana ja päikesekuivatatud tomatid. 
 
Kastme jaoks kuumuta koor ja lisa sinna sulatatud juust. Sega seni kuni juust on täielikult sulanud. Maitsesta soola ja pipraga. Lisa juurde riivitud parmesan, suitsukana tükid, ananass ning päikesekuivatatud tomatid. Sega kõik segamini ning jäta kaste väga tasasele kuumusele maitsestuma.

Keeda penned kindlasti al dente, kurna vesi ning vala peale kaste. Kuumuta pastat veel ca minut või kaks. Serveeri kohe!

No comments:

Post a Comment