Wednesday, April 4, 2012

Vürtsikas pajaroog ehk Chilli con Carne Kata moodi

Ma pole kunagi olnud selline, kes ajaks näpuga rida realt retseptiraamatust võetud retsepte järgi. Minu valmistatud toitude pikas nimekirjas pole olnud ühtegi üks ühele originaalretsepti järgi tehtud rooga. Ikka ja alati muudan koguseid või jätan mõne koostisaine ära ning tihtipeale lisan oma nö kiiksu juurde. Eks ikka selleks, et avastada uusi maitseid ja et iga roog oleks just see "minu". Ja nüüd sain hakkama ka mehhiko algupäraga minu Chilli con Carne'ga :)

 Mainimist väärib asjaolu, et kuidagiviisi leidsid minu kööki tee ka need mitte nii väga minulikud koostisained - tšilli ja punased Kidney oad. Vürtsikad toidud on tõesti my cup of tea, kuid tšilliga puudus mul siiani kokkamiskogemus. Ja oad.. Ma pole kunagi suurem oafänn olnud - võin neid küll süüa, aga jätavad täiesti külmaks. Nüüd, peale selle oivalise pajaroa maitsmist, pean tunnistama, et ube oleks võinud veel rohkem olla!

Mõnusaid maitseelamusi!


500 g hakkliha
2 väiksemat sibulat
3 küüslauguküünt
3 tšillikauna
1 porgand
1 purk punaseid Kidney ube
1 suurem paprika
1 tomat
1 purk purustatud tomateid
4 peotäit riisi
3 klaasi vett
2 tl tšillipulbrit
soola
pipart
1 peotäis värsket basiilikut
mõned oksad tüümiani

Pruunista hakkliha sibulaga. Lisa tomatikonserv, purustatud küüslauk ja tükeldatud paprika, tšilli, tomat ning porgand. Hauta madalal kuumusel u 20 minutit. Seejärel lisa vesi, lase keema tõusta ja puista hulka riis. Hautada veel u 20 minutit. Lõpus lisada oad ja maitsestada.

PS! Tšillilt seemnete eemaldamise ja tükeldamise ajal võiks kanda ühekordeid kindaid - võib juhtuda, et hiljem hakkavad sõrmed nö põlema - omal nahal järele proovitud.

No comments:

Post a Comment